Наповнення товарами Луцьк

Наповнення інтернет магазину товарами – це один з найважливіших етапів розробки магазину.

Наповнення товарами

Терміни виведення нових товарів залежать від завантаженості відділу, доводиться приймати рішення, які гроші втрачати – втрачений прибуток від продажу товарів або витрачати надмірні бюджети на команду контент-відділу. Залучення сторонніх фрілансерів може спричинити інші ризики, тому найкращим варіантом є високо кваліфікована команда розробників. У період пікового навантаження наповнення онлайн магазину контентом, ймовірність появи помилок в картках товарів різко зростає, що може збільшити відсоток повернень і негативно позначитися на прибутку і репутації ресурсу.

РОБОТА З ВИРОБНИКАМИ

У відкритих джерелах виробник надає максимально повну і безпомилкову інформацію про всіх своїх товарах, яка включає фотографії, характеристики і описи.

ОБРОБКА ОТРИМАНОЇ ІНФОРМАЦІЇ

Категорійний менеджер контролює якість отриманої інформації з джерел, при необхідності запускає у виробництво додатковий контент за потрібне товарам з наступним завантаженням всіх даних в систему.

СТВОРЕННЯ КОНТЕНТУ

У випадках, коли отриманої інформації не вистачає, ми підключаємо в роботу власну команду професійних копірайтерів і категорійних менеджерів, готових у будь-який момент виконати завдання з наповнення сайту.

РОБОТА З НОВИМИ ТОВАРАМИ

Для нових товарів, які з’являються в інтернет-магазині, картки створюються автоматично, після чого передаються безпосередньо в магазин, підключений до нашої системи.

ЕКСПОРТ ДО МАГАЗИНУ

Після проведення багатоступінчастого аналізу матеріалу по кожному товару, контент в зручному для клієнта форматі готовий для завантаження в інтернет-магазин.

ПРОБЛЕМА З НАПОВНЕННЯМ

Будь-який інтернет-магазин на різних етапах своєї роботи стикається з одним і тим же питанням – звідки брати інформацію для додавання нових товарів? Кожен власник магазину знаходить своє рішення.

БАГАТО ВЛАСНИКІВ САЙТІВ НЕ РОЗУМІЮТЬ ВСІЄЇ ВАЖЛИВОСТІ ДАНОГО ПРОЦЕСУ. ЦЬОМУ СПРИЯЮТЬ РІЗНІ ЧИННИКИ, АЛЕ В ОСНОВНОМУ ЕЛЕМЕНТАРНИЙ БРАК ІНФОРМАЦІЇ АБО НАВІТЬ НЕБАЖАННЯ ЇЇ ОТРИМАТИ. ПРИПУСТИМО, САЙТ ВЖЕ Є. ВІДМІННО! КОМПАНІЯ НАДАЄ ПОСЛУГИ АБО ПРОДАЄ ТОВАР. АЛЕ, У ВАШОГО САЙТУ НИЗЬКЕ ВІДВІДУВАННЯ. ВИ ДАЛЕКО НЕ НА ПЕРШІЙ СТОРІНЦІ ПОШУКОВИКА. ВІДПОВІДЬ Є – ВАС ПОВИННІ ЗНАХОДИТИ ЛЮДИ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ, І ЯК МОЖНА БІЛЬШЕ. РЕКЛАМНА КОМПАНІЯ ПОВИННА БУТИ ПРАВИЛЬНО ОРГАНІЗОВАНА, А ВЕСЬ ТЕКСТ НА САЙТІ ОПТИМІЗОВАНИЙ. ЦИМ І ЗАЙМАЮТЬСЯ ФАХІВЦІ З РОЗКРУТКИ САЙТУ. ЦЕ ФАХІВЦІ З РОЗКРУТКИ БІЗНЕСУ.
89

ПРОЕКТІВ

24

ПРОЕКТІВ ЗА ОСТАННІЙ МІСЯЦЬ

104

ЗАДОВОЛЕНИХ КЛІЄНТІВ

24

САЙТІВ В ОБСЛУГОВУВАННІ

Наповнення товарами

Сьогодні інтернет-магазини займають левову частку від загальної кількості сайтів у всесвітній павутині. Кожен день їх стає все більше. Їх власники витрачають величезні суми грошей на просування в Топ, але контент для інтернет-магазинів, як правило, не дуже якісний. Хороший якісний контент для інтернет-магазинів в першу чергу впливає на поведінкові фактори. Це означає, що можна вигідно виділитися на тлі конкурентів, якщо навчитися затримувати на своїх сторінках відвідувачів, використовуючи не такі, як у всіх сео-тексти для інтернет-магазину.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...