Текстове наповнення

Без теорій і премудростей копірайтингу, скажу, що  головна характеристика хорошого тексту – це його інформативність. Чим більше обгрунтованих фактів, характеристик товару або послуги буде в тексті – тим вище його цінність для відвідувача. Чим же наповнювати сайт?
1. Складіть короткий план, в якому будуть представлені всі інформаційні матеріали про вашу компанію – історія створення, керівництво, продукція, напрямок діяльність, цілі, досягнення і т.д. Така добірка стане в нагоді не тільки для наповнення сайту контентом, але й буде корисною для проведення подальших презентацій та ін. заходів;
2. Проаналізуйте діяльність компанії за останні півроку – які проводилися акції, новини, заходи і т.д.? На основі цієї інформації, можна скласти карту розвитку для сайту;
3. Порадьтеся з маркетологом або pr-менеджером з питання того, яку інформацію можна надати на сайті щодо компанії;
4. Складіть список питань, які зазвичай задає Ваш клієнт щодо продуктів або сервісів компанії. Відповіді на ці питання обов’язково повинні бути присутніми на сайті;
5. Проаналізуйте сайти конкурентів – визначте слабкі і сильні сторони;
6. Виберіть тематичну базу сайтів, присвячену Вашій сфері – за допомогою цієї бази, у Вас з’явиться інформація для оновлення сайту.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...